Servis

DOVOLUJEME SI UPOZORNIT, ŽE 19. 6. 2018 BUDE SERVIS Z PROVOZNÍCH DŮVODŮ OTEVŘENÝ DO 12 HODIN. DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.

 

Příjem oprav

Reklamované zboží lze předat osobně na adrese servisu nebo zasílat poštou jako cennou zásilku. Ke zboží musí být přiloženy tyto náležitosti (bez nich nemůže být oprava provedena):

Upozornění: U pozáručních oprav účtujeme poplatek za diagnostiku závady ve výši 200 Kč. V případě následného provedení opravy je tento poplatek odečten z ceny opravy. Pokud je zboží zasíláno zákazníkovi zpět poštou, účtujeme poplatek za poštovné ve výši 145 Kč.

Pozáruční servis a opravy starších modelů

Náhradní díly na modely hodinek, u kterých byla výroba již ukončena, jsou k dispozici ještě cca 4 roky po ukončení výroby. Naše servisní středisko Vás v případě zájmu může informovat o situaci u konkrétního modelu. Pro pozáruční servis lze využít také smluvních servisních partnerů Swiss Military Hanowa.

Seznamte se podmínkami záruky

Délka a podmínky záruky jsou uvedeny v záručních listech přiložených k výrobkům. U výrobků, které byly zakoupeny v zahraničí platí záruční doba dle podmínek uvedených v Mezinárodním záručním listu, který musí být řádně vyplněn a předložen spolu s výrobkem.

Adresa

SWISS MILITARY HANOWA Service Centre
U Libeňského pivovaru 10
Praha 8 - Libeň
Po - Pá: 8:30 - 15:30 hod.
So - Ne: zavřeno
Tel: +420 284 821 344
E-mail: service@goldtime.cz

Přijímáme platební karty!